SWISS PREMIUM ORAL CARESWISS PREMIUM ORAL CARE

Valitse maasi Suomi Suomi
Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksille
Toimitusaika 4-6 työpäivää
Turvallinen maksu 3D Secure

Tilaukset

Keneen otan yhteyttä, jos minulla on kysymyksiä tilauksestani?

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun täyttämällä yhteydenottolomake.

link

Saanko tilausvahvistuksen, kun tilaukseni on hyväksytty?

Kyllä, saat automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostitse pian tilauksen vahvistamisen jälkeen.

link

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Voit peruuttaa tai muuttaa tilaustasi täyttämällä yhteydenottolomakkeen. Mikäli se on teknisesti mahdollista ja tilausta ei ole vielä käsitelty toimitusta varten, toteutamme pyyntönne mielellämme.

link

Miksi tilaukseni ei ole vielä saapunut perille?

Mikäli tilaamanne tuotteet ovat saatavilla, mutta et silti ole vastaanottanut toimitusvahvistusta, tarkastathan seuraavat seikat:

  •  Oletko tarkistanut seurantatiedot kuriirilta saamastasi sähköpostista?
  •  Syötitkö oikean sähköpostiosoitteen?
  •  Onko maksu jo suoritettu?
  •  Ovatko kaikki tilamaasi tuotteet varastossa?

Pahoittelemme, mikäli tilauksesi lähetyksessä on ilmennyt viiveitä. 

Olethan kärsivällinen, mikäli emme pysty toimittamaan tilaustasi välittömästi. Tilauksen toimituksessa on useita vaiheita, mikä valitettavasti tarkoittaa viivästysmahdollisuuksia.

Voit ottaa meihin yhteyttä täyttämällä yhteydenottolomake, että se saapuu mahdollisimman pian.

link

Missä pakettini on?

Vastaanotat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse välittömästi kun lähetystiedot on luotu. Sähköposti sisältää paketin numeron, jota voit käyttää seurataksesi toimituksen tilaa osoitteessa https://www.ups.com/fi/

Käyttämällä kuriirin seurantalinkkiä, voit tehdä muutoksia kuten toimituspaikan vaihtamisen noutopaikkaan tai uuteen osoitteeseen.

Vaihtoehtoisesti löydät lähetystunnuksen asiakastililläsi kohdasta Omat tilaukset kyseisen tilauksen 'Toimitustiedot' kohdasta.

link

Mitä teen, jos saamani tuote on väärä?

Mikäli vastaanotat väärän tuotteen tai eri määrän tuotteita kuin tilattu, otathan meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella.

Varmistaaksemme, että voimme ratkaista ongelman mahdollisimman nopeasti, lähetäthän meille tilausnumeron ja ilmoita väärä tuote. Tutkimme asiaa mahdollisimman pikaisesti ja olemme sinuun yhteydessä.

link

Tilaamani tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, mitä teen?

Jokainen tilaus on pakattu huolellisesti ja teemme parhaamme, jotta tuotteet saapuvat perille ehjänä. Mikäli tuote vahingoittuu kuljetuksen aikana, autamme toki mielellämme.

Olethan meihin yhteydessä yhteydenottolomakkeella viiden päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta ja anna seuraavat tiedot:

  •  Tilausnumero
  •  Kuvaus vahingosta
  •  Kuva vahingosta ja pakkauksesta 

 Kun olemme vastaanottaneet nämä tiedot, tutkimme asiaa kuriirin kanssa ja ilmoitamme sinulle seuraavista vaiheista.

link