Tilaukset
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun täyttämällä yhteydenottolomake.
linkKyllä, saat automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostitse pian tilauksen vahvistamisen jälkeen.
linkVoit peruuttaa tai muuttaa tilaustasi täyttämällä yhteydenottolomakkeen. Mikäli se on teknisesti mahdollista ja tilausta ei ole vielä käsitelty toimitusta varten, toteutamme pyyntönne mielellämme.
linkMikäli tilaamanne tuotteet ovat saatavilla, mutta et silti ole vastaanottanut toimitusvahvistusta, tarkastathan seuraavat seikat:
- Oletko tarkistanut seurantatiedot kuriirilta saamastasi sähköpostista?
- Syötitkö oikean sähköpostiosoitteen?
- Onko maksu jo suoritettu?
- Ovatko kaikki tilamaasi tuotteet varastossa?
Pahoittelemme, mikäli tilauksesi lähetyksessä on ilmennyt viiveitä.
Olethan kärsivällinen, mikäli emme pysty toimittamaan tilaustasi välittömästi. Tilauksen toimituksessa on useita vaiheita, mikä valitettavasti tarkoittaa viivästysmahdollisuuksia.
Voit ottaa meihin yhteyttä täyttämällä yhteydenottolomake, että se saapuu mahdollisimman pian.
linkVastaanotat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse välittömästi kun lähetystiedot on luotu. Sähköposti sisältää paketin numeron, jota voit käyttää seurataksesi toimituksen tilaa osoitteessa https://www.ups.com/fi/
Käyttämällä kuriirin seurantalinkkiä, voit tehdä muutoksia kuten toimituspaikan vaihtamisen noutopaikkaan tai uuteen osoitteeseen.
Vaihtoehtoisesti löydät lähetystunnuksen asiakastililläsi kohdasta Omat tilaukset kyseisen tilauksen 'Toimitustiedot' kohdasta.
linkMikäli vastaanotat väärän tuotteen tai eri määrän tuotteita kuin tilattu, otathan meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella.
Varmistaaksemme, että voimme ratkaista ongelman mahdollisimman nopeasti, lähetäthän meille tilausnumeron ja ilmoita väärä tuote. Tutkimme asiaa mahdollisimman pikaisesti ja olemme sinuun yhteydessä.
linkJokainen tilaus on pakattu huolellisesti ja teemme parhaamme, jotta tuotteet saapuvat perille ehjänä. Mikäli tuote vahingoittuu kuljetuksen aikana, autamme toki mielellämme.
Olethan meihin yhteydessä yhteydenottolomakkeella viiden päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta ja anna seuraavat tiedot:
- Tilausnumero
- Kuvaus vahingosta
- Kuva vahingosta ja pakkauksesta
Kun olemme vastaanottaneet nämä tiedot, tutkimme asiaa kuriirin kanssa ja ilmoitamme sinulle seuraavista vaiheista.
link